مجله خودرو

فیلم معرفی رولزرویس کولینان 2022

فیلم معرفی رولزرویس کولینان 2022

فیلم معرفی رولزرویس کولینان 2022

رولزرویس کولینان 2022 جدید طوری طراحی شده است که یکی از نرم ترین، آرام ترین و بی صداترین تجربه های رانندگی ممکن را به شما ارائه دهد.

زمان مطالعه : 4 دقیقه

زمان مشاهده فیلم ها : 10 دقیقه

معرفی کوتاه

با توجه به تحقیقات کیان یدک رولزرویس کولینان 2022 جدید طوری طراحی شده است که یکی از نرم ترین، آرام ترین و بی صداترین تجربه های رانندگی ممکن را به شما ارائه دهد. در عین حال، همه مدل‌ها مجهز به یک موتور بزرگ و قوی هستند که به شما امکان می‌دهد از اسب‌بخار فوق‌العاده استفاده کنید. همه مدل‌ها مجهز به موتور 6.7 لیتری توربوشارژ دوقلو V-12 هستند که قدرت فوق‌العاده 563 اسب بخاری دارد، که گردش در سرتا سر ایران را برای شما لذت بخش خواهد کرد کولینان 2022 جدید با توانایی رسیدن به سرعت 0-100 کیلومتر در ساعت در 4.6 ثانیه، یکی از قوی ترین و جسورترین شاسی های لوکس موجود است. تمامی مدل ها با سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد عرضه می‌شود. که کشش و کنترل بیشتری را در طول مسیر های ناهموار به شما ارائه می‌کند،

طراحی خارجی

رولزرویس کولینان 2022 جدید، طراحی بیرونی جسورانه و در عین حال معتبری را ارائه می دهد. که مطمئناً در هر کجای تهران بروید، توجه را به خود جلب می کند. طراحی بزرگ، سفت و جعبه‌ای آن به آن کمک می‌کند تا در میان هر شاسی‌بلند لوکسی متمایز شود. در نگاه اول، می‌دانید که این یک خودروی رولزرویس است که به لطف جلوپنجره جلویی نمادین و تزئینات کاپوت و همچنین درب‌های اتوبوس افسانه‌ای

معرفی خودرو کیان یدک

طراحی داخلی

در داخل کابین، در هر نگاه با ظاهری پیچیده ولی با دست رسی آسان روبرو خواهید شد. هر صندلی با تودوزی چرم درجه یک تجهیز شده است. از طریق سفارشی سازی می توانید نوع، رنگ و دوخت صندلی‌های خود را انتخاب کنید. (البته این موضوع برای ایرانی ها کمی سخت و دور از دست رس است) روکش ها از پشم بره ساخته شده است و همه مدل ها داشبرد دارای تیکه های چوبی درجه یک و آلومینیوم هستند. رولزرویس کولینان 2022 همچنین جادار است و فضای وسیعی را برای دراز کشیدن و استراحت ارائه می‌کند. ظرفیت نفرات حداکثر 5 نفر است، اگرچه می‌توانید صندلی وسط را برای کنترل، لیوان‌ها و موارد دیگر تا کنید.

فیلم معرفی رولزرویس کولینان 2022

- کیان یدک

ویژگی های فناوری

راحتی و راحتی در هر مدل کولینان ادغام شده است. به همین دلیل است که هر مدل جدید رولزرویس کولینان مجهز به یک سیستم اطلاعات سرگرمی پیشرفته در یک صفحه نمایش لمسی استاندارد 12.3 اینچی است. این سیستم دارای اتصال Apple CarPlay و بلوتوث است که به شما امکان می دهد دستگاه تلفن همراه خود را به صورت بی سیم با استفاده از بلوتوث یا با کابل USB متصل کنید. می‌توانید هنگام رانندگی از فرمان‌های فعال‌سازی صوتی استفاده کنید. و در صورت توقف، برای کنترل تماس‌ها، پیام‌ها، برنامه‌ها، موسیقی، برنامه‌ها و موارد دیگر، صفحه نمایش لمسی را نمایش دهید. اگر راننده می‌شوید، می‌توانید به سیستم سرگرمی عقب نیز ارتقا دهید که دارای صفحه نمایش ۱۲ اینچی در پشت هر دو صندلی جلو و همچنین میز داخلی برای کار کردن  و نقطه اتصال Wi-Fi و موارد دیگر است.

فیلم معرفی رولزرویس کولینان 2022

ایمنی

تمام مدل‌های رولزرویس کولینان کلی ویژگی استاندارد ارائه کرده که به راننده حسابی کمک می کند، از جمله کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از خط، کمک حفظ خطوط، هشدار برخورد از جلو با ترمز اضطراری خودکار، نمایشگر هدآپ، نظارت بر نقاط کور و ….

فیلم معرفی رولزرویس کولینان 2022 مشکی

رولزرویس کولینان مشکی

  1. تریم جدید Black Badge Cullinan همان ویژگی‌های کلیدی ارائه شده در مدل معمولی Cullinan را ارائه می‌کند، اما اسب بخار و نشانه‌های ظاهری را اضافه می‌کند، از جمله:
  2. موتور V12 برای تولید 600 اسب بخار قدرت و 664 پوند فوت گشتاور ارتقا یافته است.
  3. ترمزهای بزرگتر
  4. تعلیق تقویت شده
  5. کالیپر ترمز قرمز
  6. تزئینات بیرونی کروم مشکی
  7. رینگ های 22 اینچی مشکی

رولزرویس کولینان

  1. موتور 6.75 لیتری توربوشارژ V12 توربوشارژ که 571 اسب بخار قدرت و 627 پوند فوت گشتاور تولید می کند.
  2. گیربکس 8 سرعته اتوماتیک
  3. سانروف پانوراما
  4. فضای داخلی تمام چرم
  5. سیستم تعلیق بادی تطبیقی
  6. بسته شدن درب به صورت برقی
  7. زیورآلات کاپوت جمع شونده
  8. صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی برای سیستم اطلاعات سرگرمی
  9. نظارت بر نقاط کور
  10. چرخ های 22 اینچی
  11. نمایشگر سر بالا
مشاهده فیلم رولزرویس کولینان مشکی
مشاهده فیلم  رولزرویس کولینان 

کلام پایانی : فیلم معرفی رولزرویس کولینان 2022 نشان می دهد این خودرو لوکس و لاکچری مناسب افرادی است که دوست َدارند از رانندگی لذت برده و  قرار های ملاقات متفاوتی برگزار کنند.

قیمت رولزرویس کولینان 2022 : قیمت این خودرو لوکس باتوجه به امکانات درخواستی شما متفاوت می باشد که در سایت زیر میتوانید قیمت های این خودرو رو بررسی کنید

مشاهده قیمت رولزرویس کولینان 2022

امتیاز شما به محتوای این مطلب
[تعداد رای ها: 2 میانگین امتیازها: 1.5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *